اول ما را از هم جدا كردند؛ بعد به ضرب ميخ به هم رساندند... !!

خودمو خودت
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

ღ♥ღ..خودمو خودت..ღ♥ღ

و آدرس drhamed.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

اول ما را از هم جدا كردند؛ بعد به ضرب ميخ به هم رساندند

خیلی ها خیلی چیزا در مورد زندگی گفتن,تعریفای متفاوت کردن . یکی میگه : زندگی آبتنی در حوضچه اکنون است . اون یکی می گه : زندگی یعنی چکیدن همچو شمع از گرمی عشق .

به هرحال این زندگی هر چی هست بعضی وقتا خیلی نامرد می شه ,اونقدر نامرد می شه که می شه گفت همومون رو حداقل یه باز زیر گرفته  و فرار کرده.این وقتا که میشه می گیم. ای روزگار ... .

روزگار؟؟؟ این روزگار پس چیه؟ . نمی دونم ولی هر چی هست دلم براش می سوزه البته . خیلی کم .آخه همیشه تو همه دوران ها میگن روزگار بدی شده روش کار فرق کرده و از این حرفا. ولی همیشه این حرفا هست. مطمئنم که همین ها که میگن روزگار عوض شده زمان خودشون آدمایی بودن که می گفتن روزگار عوض شده و همینطور تا ....

ولی به هر حال همه میگن روزگار بد شده . بابا شاید این روزگار لعنتی از همون اول بد بوده.اصلا شاید خدا اونو بد آفریده! شاید هم خوب بوده ما ادما بدش کردیم و هی بدتر و بدتر . شاید هم ما ادما بد می شیم هی بدتر و بدتر اون وقت می ندازیم گردن روزگار.

باز من قاط زدم , هزیون می گم تو گوش نده یا اینکه همه چیزایی که می خونی خط بزن.

به هر حال روزگار غریبی است ای نازنین . ولی جایه اینکه به روزگار گیر بدیم بگیم روزگار بد شده , بگیم ما ادما بد شدیم . من که مطمئنم بد شدم . مگه تو نشدی ؟؟!!!

اما تکلیف چرخ گردون چی میشه ,خوبه ؟ بده ؟ اصلا چی هست , میگن : چرخ گردون گر دو روزی بر مراد اما نرفت غم مخور . اگه اینطوریه تکلیف  دنیا دو روزه چی میشه؟ . نکنه دنیا دو روزه تو این دو روز هم چرخ گردون به مراد ما نچرخه !!!!!

یه چیزی این وسط می لنگه. نمی خوام ادای این آدمای از همه چی شاکی رو در بیارم ولی هر چی هست زیر سر این دنیاست. امان از این دنیا. مخصوصا وقتی با آدم قهر می کنه. همه چی برا آدم زهر میشه من تو عمرم این همهParadoxیه جا ندیده بودم. این دنیا یه روز خوبه یه روز بده. یه روز که اصلا دنیا نیست !!!!!

همه ما یه روز به دنیا میاییم و یه روز از دنیا می ریم.انگار دنیا یه اتاقه که دو تا در داره یکی برای ورود یکی برا خروج یا یکی تولد یکی مرگ.تازه میگن از شر این دنیا که خلاص بشیم باز میریم سراغ یه دنیایه دیگه وای خــــــــــــــــــدا....!!

آخرش هم نفهمیدم این زندگی که برا هر کس یه جوراییه تقصیر چیه ؟

روزگار؟  چرخ گردون ؟  دنیا؟  یا اینکه خودی که از خودمون ساختیم ؟

من نفهمیدم شما اگه فهمیدین به من هم بگین.

 

امروز خیلی خیلی خوشحالم میگی نه نیگا کن 

میدونی چــــــــــــرا؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

نمیدونی؟

.

.

.

.

.

.

خب منم نمیگم بمون تو کفش

 

 

خب حالا بیبین بعدا میگم

 

عکس وری قشنگیه فعلا باهاش حال کن تا بعد...


نظر یادت نره ها

نظرات شما عزیزان:

اسمان ابری
ساعت23:40---29 بهمن 1390
سلام وبلاگ عالی داری اما خیلی وقت اپ نکردی به منم یه سربزن خوشحال میشم

مهرداد اشک9
ساعت16:31---27 تير 1390
slm...bebakhshid yeho raftam...vagean sedam kardan nemishod naramm'

در مورد متنتم که باید بگم با تو موافقم چون خودم یه پست زده بودم به نام "مردم"

که میگفتم هر جا میزی تو جمع خیلی ها از مردم مینالند...مثلا میگن بابا مردم بد شدند...مردم نمیفهمند..مردم گرگ شدند و از این حرفا..بعد اخرش گفتم که من نمیفهمم این مردم کیه که این همه حرف پشت سرشه....این پستت یه کم شبیه اونی بو که من نوشته بودم..اره با تو موفقام حامد جوون همه داریم از روزگار مینالیم و همه چیزو میندازیم گردن اون از قدیم تا حالا کار بیشتریا همین بودهووو..خوب بود خیلی..فقط کلک امروز چی شده که خوشحالی...؟؟؟
الان دارم میخندم..
یاعلی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 27 تير 1390برچسب:, ] [ 15:50 ] [ حامد ]

درباره وبلاگ

.:: با سلام ::. دوستان نظر يادتون نره!!! امیدوارم از مشاهده این سایت نهایت استفاده ولذت رو ببرید. ^^^^^^^^^^^^^^^^^^ در ضمن اگه دوستای عزیز مایل به تبادل لینک هستند منو به نام ღ♥ღ..خودمو خودت..ღ♥ღ لینک کنن و بعد سمت راست وب تو قسمت تبادل لینک هوشمند لینکشونو وارد کنن تا به صورت خودکار لینک شه ممنون. www.drhamed.loxblog.com آدرس وب های من: www.drhamed.loxblog.com www.onest.mihanblog.com www.vicer.blogfa.com ×××××××××××××××××× توجه: این وبلاگ براساس قوانین جمهوری اسلامی ایران بنا شده است. ^^^^^^^^^^^^^^^^^^ قصه از حنجره ایست که گره خورده به بغض یک طرف خاطره ها یک طرف فرداها در همه آوازها حرف آخر زیباست آخرین حرف تو چیست؟ تا به آن تکیه کنم حرف من دیدن پرواز تو در فرداهاست و خودم دیگر هیچ...
آرشیو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 74
بازدید کل : 57286
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1